divendres, 15 de març del 2013

Sessió especial de Tai Txi a l'escola

Enguany també volia convidar el meu mestre de Tai Txi, n'Ángel Quevedo, a la classe de cinc anys des Migjorn. Aquest divendres els fillets i filletes, na Maria i jo hem tingut la sort de poder comptar amb ell i la seva família per fer una sessió especial a l'escola. 
Després d'una roda de presentacions n'Ángel ens va explicar que el Tai Txi és un art marcial molt antic, un art que posa en equilibri la nostra força exterior amb la nostra força interior, l'energia.

Vam estar practicant amb ell una sèrie d'exercicis d'escalfament i estirament, que a més d'un van fer gemegar. Després ens va fer una petita demostració d'una forma de Tai Txi i, més tard, vam poder veure (però no tocar) les armes que ell duia i que a vegades utilitza en la seva pràctica marcial.

Després d'una jornada especial com aquesta encara estic més convençuda que tant a infants com adults ens cal un remei per alentir les nostes vides; ens fa falta calma, silenci, respecte i esforç personal. A jo el Tai Txi m'ajuda a cultirvar-ho, per açò ho he volgut compartir amb els meus alumnes. Crec que tots ho vam gaudir. Gràcies Ángel!




2 comentaris:

  1. A na Clàudia li va encantar!!!, va ser el primer que em va contar quan vaig arribar a casa,i ara practicam sa postura de sa papallona, per sort crec que és de les més fàcils..jejeje!!!

    ResponElimina
  2. Hola classe de cinc anys! A noltros ens va encantar compartir aquella estona amb tots voltros. Ens va encantar l'escola, n'Assumpta, na Maria i sa vostra curiositat i respecte. Gràcies de tot cor!
    Haize, Najwa, Ángel i MªÀngels.

    ResponElimina